We zijn begonnen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leo en Jacqueline Bouter - WaarBenJij.nu We zijn begonnen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leo en Jacqueline Bouter - WaarBenJij.nu

We zijn begonnen!

Door: Jacqueline en Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Jacqueline

23 December 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo lieve mensen,

Allereerst bedankt voor jullie lieve felicitaties en goede wensen. Erg leuk om te lezen!
We hebben gehoord van alle ellende door de sneeuw en we zijn blij dat wij één van de laatste Eurostar treinen hadden die nog wel reden.
In Londen lag bijna helemaal geen sneeuw en rond Salisbury werd het witter maar bleven de wegen schoon (erg handig voor ons).
In noord Engelend en verder naar het oosten is het in Engeland ook bar en boos maar hier gaat het nog goed en we gaan tenslotte niet voor niets naar het zuiden.

Dan ons reisverslag:
En we zijn begonnen!!
De 21e was geweldig: bij Stonehenge lag er een beetje sneeuw en de zonsopkomst was echt indrukwekkend. (de foto's komen later). Er waren zo'n 200 mensen en het was een gezellige sfeer.
Daarna zijn we naar Amesbury en via The Woodlands naar Salisbury gelopen.
In Salisbury zijn we natuurlijk de kathedraal gaan bekijken. Was erg mooi en in gedachten hadden we het boek 'De Kathedraal' van Ken Follet. Een aanrader voor degenen die 'm nog niet kennen en wel van dikke boeken houdt.

De 22e zijn we, over de A354, naar Sixpenny Handley gelopen. Dat was een belevenis op zich want het was er best druk met oa grote vrachtwagens en traktoren. Maar alles ging goed.

En vandaag gaan we van Sixpenny Handley naar Blandford. Het is bewolkt en het hagelt een beetje. Voor de rest van de dag wordt regen voorspeld maar we zien het wel en jullie lezen het de volgende keer.

Groeten, Leo & Jacq

• 23 December 2009 - 13:16

OK9:

Van Annemarie, Marlinda, Pauline, Melissa en Ingrid veel succes, plezier en fijne feestdagen gewenst. Wij nemen er zo meteen een OK-borrel op!

• 23 December 2009 - 18:40

Albert En Francis:

Heerlijk om over jullie eerste voetstappen te horen. Op naar het zuiden, hier stijgt de temperatuur ook alweer :)
    Knuffel
    Albert en Francis

• 23 December 2009 - 18:56

Pauline Beijer:

Het begint al goed! De (weer)goden zijn jullie dus welgezind. Komt vast door het bezoek aan Stonehenge.Indrukwekkend dat het goed gelukt is daar met de zonsopkomst! Daar doe je het toch voor!
    Geniet ze! en "Off you go!
    Plien

• 23 December 2009 - 23:04

Michelle Rutten:

Ik heb zitten turen op de foto's van de Zonnewende bij Stonehenge maar zag jullie er niet op staan. Goed dat jullie niet zo'n last hebben van de sneeuw, vandaag reden de treinen in Ned. Weer als normaal en dat met zo'n klein beetje sneeuw! Loop ze and have fun.
    Gr.
    Michelle

• 24 December 2009 - 13:05

Marian:

Jullie hebben zeker massel gehad.Of was het toch een beschermengeltje op jullie schouder?Fijne feestdagen en we volgen jullie.Marian

• 24 December 2009 - 15:57

Dinah Go:

Ik wens jullie veel succes en mooi weer toe.
    Bedankt voor je kaart, ook voor jullie fijne feestdagen en gelukkig 2010. Liefs Dinah

• 24 December 2009 - 17:25

Ellen:

Ik wens jullie hele fijne dagen toe en ik hoop dat het niet teveel regent. groet Ellen

• 05 Januari 2010 - 11:47

Jose:

Heel leuk om jullie op deze manier te volgen. Zo blijven we op de hoogte en lezen dat jullie ontzettend genieten. groetjes

Leo en Jacqueline

Wij zijn Leo en Jacqueline Bouter (56 en 45 jaar oud) en van beroep senior-purser KLM en anesthesiemedewerker in het Flevoziekenhuis. Wij willen van 21 december 2009 tot 25 juli 2010 een pelgrimsreis ondernemen van Stonehenge in Zuid-Engeland naar Santiago de Compostela in Noord-West-Spanje over een afstand van 2010 kilometer. We hopen dat veel mensen onze reis willen sponsoren want op deze manier willen we geld inzamelen voor het Rode Kruis Almere en dan specifiek voor de reizen die zieke mensen kunnen gaan maken. Dat lijkt ons een mooie combinatie van onze 2 beroepen! Zie ook www.jacquelineenleo.nl Doe mee en vertel het verder!

Actief sinds 17 Maart 2009