12,5 Jaar getrouwd. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leo en Jacqueline Bouter - WaarBenJij.nu 12,5 Jaar getrouwd. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leo en Jacqueline Bouter - WaarBenJij.nu

12,5 Jaar getrouwd.

Door: Jacqueline en Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Jacqueline

19 December 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Na een treinreis die helemaal volgens schema verliep (!) zijn we gisteren aangekomen in Londen.
We waren gisteren 12,5 jaar getrouwd en daarom hebben we er een dagje Londen voor geplakt!
Vandaag hebben we, in volle zon en zonder sneeuw, genoten van Oxford Street, Regent Street, Trafalgar Square, de Theems en Harrods. Raar hoor om allemaal leuke winkels te zien en niets te kunnen kopen omdat je het dan in je rugzak mee moet slepen!

We zagen net dat zich weer nieuwe sponsors aangemeld hebben! Hartelijk bedankt en, zoals we gisteren in een intervieuw voor Almere Vandaag gezegd hebben, hopen we op (minimaal) 1 Euro sponsoring per kilometer uit te komen. We zitten nu op 80 cent dus we gaan de goede kant op maar we zijn er nog niet.
Voor alle duidelijkheid: al het geld gaat meteen naar het Rode Kruis Almere. Onze uitrusting en reis (inclusief internet en telefoonkosten) betalen we zelf.

Voor morgen wordt er 5 tot 10 cm sneeuw verwacht in Engeland. Hopelijk zal het meeste in het noorden vallen want wij nemen morgen de bus naar Salisbury.

Prettig weekend allemaal en tot de volgende keer.

Groeten, Leo en Jacq.

• 19 December 2009 - 15:03

Pauline Beijer:

Dat ik daar nou geen erg in heb gehad, in jullie 12,5-jarig huwelijksfeest!
    Alsnog van harte!
    Nou, er zijn slechtere omstandigheden te bedenken om dit te vieren; leuk een half jaar samen optrekken!
    Ik zal vanavond alsnog op jullie proosten.
    groetjes,
    Pauline

• 19 December 2009 - 15:56

Albert En Francis:

Gefeliciteerd! en zo'n wandeling is een mooie basis voor de volgende 12,5 jaar!
    Dikke knuffel
    Albert en Francis

• 19 December 2009 - 16:00

Arjen En Magda:

nog van harte gefeliciteerd met jullie "blikken" huwelijk,
    We gaan jullie volgen, wensen jullie een goede reis, blijf heel en gezond

• 20 December 2009 - 09:37

Frank En Ingrid:

Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal! Succes met de volgende etappe. We blijven jullie volgen.

• 20 December 2009 - 12:41

Hans S:

Nog van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jaar.
    Ik wens jullie wandelbaar weer en een mooie reis.Dat jullie gezond mogen blijven en allengs sterker worden.
    Tot ziens.

• 20 December 2009 - 14:42

John Turner:

Hi Jacq en Leo,
    Veel succes en ik hoop dat jullie geen last van het weer zullen krijgen.

• 20 December 2009 - 20:08

Jaap En Ineke:

Hoi geluksvogels!
    Hartelijk gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk :)
    Als we zo af en toe naar het nieuws en het weer kijken hebben jullie supergeluk gehad met de Eurostar-die-toen-nog-reed. Zoiets als na-ons-de-zondvloed, maar dan anders en zo bedoelden jullie het natuurlijk helemaal niet.
    Al sneeuw daar in Engeland?
    En al gelopen?
    Lijkt me wel heftig. In Almere kwam vandaag weer behoorlijke wat extra sneeuw.
    We houden jullie in de smiezen, groeten van Jaap en Ineke

• 21 December 2009 - 06:53

• 21 December 2009 - 11:47

Ted En Jose:

Jacqueline en Leo,
    Gefeliciteerd met 12,5 jaar
    huwelijk. Het is nu zover de reis waar jullie al zo lang mee bezig zijn geweest is begonnen. Geweldig dat het allemaal gelukt is. Wij
    wensen jullie heel veel geluk en een gezond 2010.

• 21 December 2009 - 14:15

Esther:

Hoi Leo en Jacq.

Van harte gefeliciteerd!Heel veel succes met lopen. Hoop dat jullie voeten warm blijven!!
    Groeten Esther (flevoziekenhuis)

• 21 December 2009 - 19:27

Marian:

Van harte gefeliciteerd.
    Een mijlpaal om te vieren.
    Ga van alles genieten.
    Groetjes Marian.

• 23 December 2009 - 05:08

Ellen:

We denken veel aan jullie met al die sneeuw hier . Jacq onze mevrouw viert kerst ook thuis. Heel veel looplezier. groet Ellen

• 24 December 2009 - 16:02

Dinah Go:

Van harte gefeliciteerd hoor met jullie 12,5 jarig huwelijk. Nog veel geluk en op naar volgende 12,5 jaar.

Leo en Jacqueline

Wij zijn Leo en Jacqueline Bouter (56 en 45 jaar oud) en van beroep senior-purser KLM en anesthesiemedewerker in het Flevoziekenhuis. Wij willen van 21 december 2009 tot 25 juli 2010 een pelgrimsreis ondernemen van Stonehenge in Zuid-Engeland naar Santiago de Compostela in Noord-West-Spanje over een afstand van 2010 kilometer. We hopen dat veel mensen onze reis willen sponsoren want op deze manier willen we geld inzamelen voor het Rode Kruis Almere en dan specifiek voor de reizen die zieke mensen kunnen gaan maken. Dat lijkt ons een mooie combinatie van onze 2 beroepen! Zie ook www.jacquelineenleo.nl Doe mee en vertel het verder!

Actief sinds 17 Maart 2009