Nog 2 maanden! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leo en Jacqueline Bouter - WaarBenJij.nu Nog 2 maanden! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leo en Jacqueline Bouter - WaarBenJij.nu

Nog 2 maanden!

Door: Jacqueline en Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Jacqueline

21 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Inmiddels is het 21 oktober en over 2 maanden beginnen we met onze tocht in Stonehenge.
Wat is er allemaal gebeurd:
18 September was er het Rode Kruis Gala in Almere waarbij we onze tocht gepresenteerd hebben.
Vanaf die datum zijn we onze flyers gaan uitdelen en hebben de eerste sponsors zich aangemeld.
We hebben onze uitrusting nu compleet en ondertussen zijn we natuurlijk nog regelmatig aan het trainen.
Dat is met dit prachtige herfstweer geen straf!

Voor verdere informatie over ons goede doel, zie www.jacquelineenleo.nl

• 26 Oktober 2009 - 09:21

Albert En Francis:

We tellen met jullie mee af!
    Groetjes
    Albert en Francis

• 27 November 2009 - 16:15

Albert & Francis:

Nog een paar dagen werken, nog een paar dingen regelen en dan is het zover. Jippie!!
    Veel plezier met de laatste voorbereidingen.
    Albert en Francis

• 04 December 2009 - 20:11

Jaap En Ineke:

Wat zal het raar zijn als we jullie zo'n tijd niet zien....maar eerst nog even lekker kletsen, volgende week zondag.

• 12 December 2009 - 19:26

Ilse:

Hallo Jacqueline (& Leo),
    ik heb zojuist ook een mail gestuurd, maar zie eigenlijk nu pas dat jullie al zolang aan het voorbereiden zijn.
    Afgelopen herfst heb ik ook nog 3 dagen Pieterpad gelopen, doen we jaarlijks.

Nogmaals veel succes!

Leo en Jacqueline

Wij zijn Leo en Jacqueline Bouter (56 en 45 jaar oud) en van beroep senior-purser KLM en anesthesiemedewerker in het Flevoziekenhuis. Wij willen van 21 december 2009 tot 25 juli 2010 een pelgrimsreis ondernemen van Stonehenge in Zuid-Engeland naar Santiago de Compostela in Noord-West-Spanje over een afstand van 2010 kilometer. We hopen dat veel mensen onze reis willen sponsoren want op deze manier willen we geld inzamelen voor het Rode Kruis Almere en dan specifiek voor de reizen die zieke mensen kunnen gaan maken. Dat lijkt ons een mooie combinatie van onze 2 beroepen! Zie ook www.jacquelineenleo.nl Doe mee en vertel het verder!

Actief sinds 17 Maart 2009