Onze wandeltocht over Offa's Dyke Path. - Reisverslag uit Prestatyn, Verenigd Koninkrijk van Leo en Jacqueline Bouter - WaarBenJij.nu Onze wandeltocht over Offa's Dyke Path. - Reisverslag uit Prestatyn, Verenigd Koninkrijk van Leo en Jacqueline Bouter - WaarBenJij.nu

Onze wandeltocht over Offa's Dyke Path.

Door: Jacqueline en Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Jacqueline

17 Oktober 2008 | Verenigd Koninkrijk, Prestatyn

Van 27 september tot 16 oktober 2008 hebben over Offa's Dyke Path gelopen.
Dit pad loopt van Chepstow in zuid Wales, langs en over de grens met Engeland, naar Prestatyn in noord Wales.
Van het pad is minder te zien dan van Hadrian's Wall in noord Engeland maar het waren geweldige wandeldagen; soms met 21 hellingen er in.....!
Vooral de Black Mountains waren werkelijk fantastisch en, vanwege de tijd waarin we liepen, kwamen we soms dagen lang niemand tegen! Op wat koeien en schapen na dan en dit jaar ging het goed met de koeien!
Ook bracht het ons in leuke dorpjes als Monmouth, Hay-on-Wye en langs het Montgomery kanaal.

Leo en Jacqueline

Wij zijn Leo en Jacqueline Bouter (56 en 45 jaar oud) en van beroep senior-purser KLM en anesthesiemedewerker in het Flevoziekenhuis. Wij willen van 21 december 2009 tot 25 juli 2010 een pelgrimsreis ondernemen van Stonehenge in Zuid-Engeland naar Santiago de Compostela in Noord-West-Spanje over een afstand van 2010 kilometer. We hopen dat veel mensen onze reis willen sponsoren want op deze manier willen we geld inzamelen voor het Rode Kruis Almere en dan specifiek voor de reizen die zieke mensen kunnen gaan maken. Dat lijkt ons een mooie combinatie van onze 2 beroepen! Zie ook www.jacquelineenleo.nl Doe mee en vertel het verder!

Actief sinds 17 Maart 2009