Weer thuis. - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Leo en Jacqueline Bouter - WaarBenJij.nu Weer thuis. - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Leo en Jacqueline Bouter - WaarBenJij.nu

Weer thuis.

Door: Jacqueline en Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Jacqueline

25 Juli 2010 | Nederland, Almere-Buiten

Aan alles komt een einde dus ook aan deze geweldige pelgrimsreis.
We hebben op de langste dag van het jaar de zon onder zien gaan in de Atlantische Oceaan toen we in Finisterre bij de vuurtoren zaten. Het is moeilijk om te beschrijven hoe speciaal de sfeer daar was en hoe intens de stilte was toen iedereen weer terug naar het dorp liep.
Voor ons was het ook een duidelijk afsluiten van het pelgrim zijn.

De volgende dag zijn we met de bus naar A Coruña gegaan om daar nog een week ‘tourist’ te zijn.
We hadden een kamer met een keukentje dus Leo heeft daar het koken weer opgepakt. Overdag hebben we veel op het strand gelegen want het was prachtig weer.
Op deze manier hadden we de tijd om deze periode af te ronden en langzamerhand weer aan het leven in Nederland te gaan denken.

Woensdag de 30e zijn we op de bus gestapt en die bracht ons, met slechts 1x overstappen in Burgos donderdag 1 juli ’s avonds in Amsterdam.
Ineke & Jaap kwamen ons op het station in Almere-Buiten ophalen en zorgden voor een warm welkom thuis.
We zijn hen erg dankbaar voor het feit dat zij al die tijd zo goed op ons huis gepast hebben!

En inmiddels zijn we dus al weer ruim 3 weken thuis. De meeste familieleden en vrienden hebben we al gezien of zien we binnenkort, alle post is geopend en verwerkt, we weten Albert Heijn weer te vinden en de ramen zijn gezeemd. Kortom: we zijn weer helemaal terug.

Jacqueline heeft nog 1 week vrij voordat ze weer op de OK begint en Leo gaat van zijn pensioen genieten en zal zich geen moment gaan vervelen!

Bij deze willen we nog een laatste keer onze sponsors hartelijk bedanken. Er is ongeveer E2300,- gesponsord voor de verzorgende reizen van het Rode Kruis Almere.
We hopen dat meerdere chronisch zieke mensen hierdoor een fijne vakantie kunnen krijgen.

Vriendelijke groeten,
Leo & Jacq.

• 25 Juli 2010 - 20:57

Joke:

Een geweldige prestatie hoor! Nu maar weer de draad oppakken in Almere. Bedankt voor jullie leuke verhalen. Het ga jullie goed!

• 25 Juli 2010 - 22:00

Johannes:

Hallo Leo en Jacqelien.

Heb jullie de gehele reis gevolgd en genoten van de reisverhalen, ook de beschijvig van de gerechten onderweg vond ik interessant. Geniet van je pensioen Leo.
    Over 4 weken gaan wij (een vriendengroepje uit Friesland) van Siena naar Rome (14 dagen) is te volgen via Pake.waarbenjij.nu.

• 26 Juli 2010 - 19:08

Marian:

Het was een mooie reis.we hebben van jullie verslagen genoten.Ook hebben we een gedeelte mee genomen op onze reis.Er waren op onze reis 3 echten pelgrims mee met ook prachtige verhalen.Geniet nog van je laatste weekje en ik zie je weer op de ok.Leo voor jou een nieuwe uitdaging geniet er van en maak het waar

• 12 Augustus 2010 - 17:31

Albert & Francis:

Ha die twee,
    We hebben genoten van jullie verhalen! En blij dat jullie weer thuis zijn. Veel plezier met alles!
    Albert en Francis

Leo en Jacqueline

Wij zijn Leo en Jacqueline Bouter (56 en 45 jaar oud) en van beroep senior-purser KLM en anesthesiemedewerker in het Flevoziekenhuis. Wij willen van 21 december 2009 tot 25 juli 2010 een pelgrimsreis ondernemen van Stonehenge in Zuid-Engeland naar Santiago de Compostela in Noord-West-Spanje over een afstand van 2010 kilometer. We hopen dat veel mensen onze reis willen sponsoren want op deze manier willen we geld inzamelen voor het Rode Kruis Almere en dan specifiek voor de reizen die zieke mensen kunnen gaan maken. Dat lijkt ons een mooie combinatie van onze 2 beroepen! Zie ook www.jacquelineenleo.nl Doe mee en vertel het verder!

Actief sinds 17 Maart 2009